VLADA
|
|

 USTAV
|
|

 MINISTARSTVA
|
|

 DIREKCIJE I UPRAVE
|
|
|
 |
VLADA
|
DNEVNE AKTIVNOSTI
PREMIJERA I VLADE TUZLANSKOG KANTONA
JANUAR 2011. GODINE
Tuzla 6.1.2011. godine
BOŽIĆNA ČESTITKA PREMIJERA TUZLANSKOG KANTONA ENESA MUJIĆA
U povodu najvećeg pravoslavnog praznika – Božića, Premijer Tuzlanskog kantona Enes Mujić uputio je čestitku:
„U ime Vlade Tuzlanskog kantona i u svoje ime svim građanima pravoslavne vjeroispovijesti upućujem iskrene čestitke u povodu predstojećeg Božića.
Želim da i ovaj veliki praznik bude podsticaj da se i dalje zajedno zauzimamo za opšte dobro, napredak i bolji život svih građanki i građana, gradeći demokratsku i evropsku Bosnu i Hercegovinu".
Svima koji slave Božić želim da u ga krugu svojih porodica provedu u blagostanju, miru i radosti.“
PREMIJER
mr. sc. Enes Mujić
Tuzla 12.1.2011. godine
POČINJE UPLATA GODIŠNJE PREMIJE OSIGURANJA ZA 2011. GODINU
Zavod zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona obavještava sva osigurana lica da od 20.01.2011. godine, počinje aplikacija markica, odnosno uplata godišnje premije osiguranja za 2011. godinu. Visina premije osiguranja je na prošlogodišnjem nivou i iznosi 16,00 konvertibilnih maraka po osiguranom licu.
Premiju osiguranja možete uplatiti na račun Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona broj: 306-046-00008880-79, vrsta prihoda broj: 722 741, svrha doznake: uplata premije osiguranja.
Premija osiguranja za 2011. godinu, aplicirat će se u zdravstvene legitimacije prema mjestu prebivališta osiguranih lica, u svim poslovnicama Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona do 31.03.2011. godine.
Nakon isteka tog roka, premiju osiguranja za 2011. godinu će moći uplatiti samo osobe koje se prvi put prijavljuju na obavezno zdravstveno osiguranje preko Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona.
Svaka markica će biti pojedinačno upisana u matičnu evidenciju Zavoda kako bi se spriječile eventualne zloupotrebe.
Rok važenja premije osiguranja za 2010. godinu produžen je do 31.03.2011. godine.
Odjeljenje za informisanje
Tuzla 12.1.2011. godine
P O Z I V
Obavještavamo vas da će u četvrtak 13.01.2011. godine u povodu održavanja 153. redovne sjednice Vlade Tuzlanskog kantona biti održana Press konferencija.
Press konferencija će biti održana u sali za PRESS konferencije Vlade Tuzlanskog kantona sa početkom u 11:00 sati.
Predviđeno je da se na press konferenciji obrate predstavnici:
- Ministarstva finansija TK,
- Ministarstva obnove, razvoja i povratka TK.
U prilogu vam dostavljamo i Saziv za 153. redovnu sjednicu sa prijedlogom Dnevnog reda.
U skladu sa Poslovnikom o radu Vlade Tuzlanskog kantona priliku za snimanje i fotografisanje predstavnici sredstava javnog informisanja imaju do utvrđivanja Dnevnog reda.
Za sve dodatne informacije molimo vas da kontaktirate Odjeljenje za informisanje Vlade Tuzlanskog kantona.
Odjeljenje za informisanje
Tuzla 13.1.2011. godine
ODRŽANA 153. REDOVNA SJEDNICA VLADE TUZLANSKOG KANTONA
USVOJEN IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU BUDŽETA
ZA JEDANAEST MJESECI 2010. GODINE
Vlada Tuzlanskog kantona danas je usvojila Izvještaj o izvršenju Budžeta Tuzlanskog kantona za period 1.1-30.1.2010. godine.
U ovom periodu u Budžetu Tuzlanskog kantona ostvareni su ukupni prihodi i primici od 275.334.864,49 KM, dok su rashodi i izdaci iznosili 284.217.723,14 KM. U prvih jedanaest mjeseci prošle godine ostvaren je deficit od 8.696.861,67 KM, koji je u najznačajnijoj mjeri uslovljen činjenicom da u Budžet Tuzlanskog kantona za 2010. godinu nisu doznačena planirana sredstva iz Aranžmana međunarodnog monetarnog fonda. Prihodi sa Jedinstvenog računa od indirektnih poreza su u odnosu na isti period 2009. godine bili veći za 7% dok su u odnosu na plan bili veći za 1%. Kada su u pitanju rashodi najznačajnija sredstva izdvojena su za bruto plaće, doprinose i naknade zaposlenih u obrazovanju, policiji, pravosuđu i kantonalnoj upravi, oko 187 miliona KM. Za tekuće grantove izdvojena su 54 miliona KM, a za materijalne troškove budžetskih korisnika 29 miliona KM.
Iz Tekuće rezerve je u 11 mjeseci 2010. godine odobreno ukupno 188.201,47 KM što je 22,14% planirane tekuće rezerve.
USVOJENA INFORMACIJA O EFEKTIMA ULAGANJA SA POZICIJE
„PODRŠKA RAZVOJU KANTONA“
Vlada Tuzlanskog kantona danas je usvojila Informaciju o efektima ulaganja iz Budžeta Tuzlanskog kantona u periodu 2007-2009. godina sa budžetske pozicije „Podrška razvoju Kantona“ u okviru Ministarstva za obnovu, razvoj i povratak.
Sredstva koja su izdvajana sa ove budžetske pozicije usmjeravana su za podršku poduzetništvu odnosno subvencioniranje kamata za kredite malih i srednjih preduzeća, kredite obrtnika, certificiranje firmi po međunarodnim standardima, podršku udruženjima inovatora i inovatorima, podršku tradicionalnim i starim obrtima i podršku udruženjima koja se bave unapređenjem ambijenta za razvoj poduzetništva.
Ukupno je u ove tri godine za navedne namjene izdvojeno 1 128 554,21 KM, s tim da su svake godine ova izdvajanja uvećavana.
Tako je u 2007. godine za Podršku razvoju Kantona u okviru Ministarstva za obnovu, razvoj i povratak izdvojeno ukupno 106 087,17 KM, u 2008. godini 447 485,36 KM, a u 2009. godini 574 981,68 KM. U Informaciji su izneseni i efekti ovog ulaganja, od kojih je najvažnije povećanje broja zaposlenih za 214 uposlenika. Također, evidentna je i povećana konkurentnost malih i srednjih preduzeća na domaćem i stranom tržištu, povećan obim proizvodnje i povećan kvalitet odnosno olakšan proces rada.
DATA SAGLASNOST NA ANEKSE UGOVORA O KONCESIJAMA SA RUDNICIMA
Vlada Tuzlanskog kantona danas je dala saglasnost na anekse ugovora kojima se produžavaju Ugovori o koncesijama koje Ministarstvo industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona ima potpisane sa rudnicima Kreka, Đurđevik i Banovići.
Aneksima je predviđeno da se ugovori produžavaju do 31.12.2011. godine.
Potpisivanja Aneksa Ugovora o koncesiji sa JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo ZD Rudnici Kreka d.o.o. Tuzla i Aneksa Ugovora o koncesiji sa JP Elektroprivreda BiH d.d. Sarajevo ZD Rudnika mrkog uglja Đurđevik d.o.o. Đurđevik uslovljeno je potpisivanjem Protokola o reprogramiranju koncesionog duga iz prethodnog koncesionog perioda koje ova dva rudnika imaju. Odobreno je reprogramiranje zaključno sa 31.12.2010. godine odnosno na period od 12 mjeseci, s tim da su koncesionari dužni uplatiti prve rate reprogramiranog duga odmah nakon potpisivanja protokola.
PRODUŽENO VAŽENJE ODLUKE KOJOM SE REGULIŠE ZDRAVSTVENA
ZAŠTITA RVI ZA KOJE POSLODAVCI NE UPLAĆUJU
REDOVNO DOPRINOSE ZA ZDRAVSTVO
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku o izmjeni Odluke o privremenom regulisanju ovjere zdravstvenih legitimacija i uplati premije za ratne vojne invalide i članove njihovih porodica. Time je produženo važenje Odluke kojom se, još od 2003. godine, utvrđuje da ratnim vojnim invalidima i članovima njihovih užih porodica, koji su zaposleni u preduzećima koja ne vrše redovnu uplatu doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje, Zavod zdravstvenog osiguranja ovjerava zdravstvene legitimacije, dok se ne steknu uslovi da poslodavac izmiri obeveze po osnovu doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje.
Današnjom Odlukom obavezan je Zavod zdravstvenog osiguranja da ovjerava zdravstvene legitimacije ovoj kategoriji boračke populacije do 31.12.2011. godine. Ministarstvo za boračka pitanja obavezano je da za ovu kategoriju građana uplati premije u skladu sa Odlukom o neposrednom učešću osiguranih lica u troškovima korištenja zdravstvene zaštite na području Tuzlanskog kantona.
OMOGUĆENO LIJEČENJE ZAPOSLENICIMA PREDUZEĆA SA VEĆINSKIM DRŽAVNIM VLASNIŠTVOM KOJA REDOVNO NE IZMIRUJU DOPRINOSE ZA OBAVEZNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Zaključak kojim se zadužuje Ministarstvo industrije, energetike i rudarstva Tuzlanskog kantona da u skladu sa Odlukom o privremenom finansiranju za prva tri mjeseca 2011. godine donese Odluku o odobravanju finansijskih sredstava za pomoć zaposlenicima u privrednim društvima sa većinskim državnim kapitalom iz resorne nadležnosti, a koja u održavanju tekuće likvidnosti nisu u mogućnosti vršiti redovnu uplatu doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje. Zadužen je Zavod zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona da u cilju obezbjeđenja pristupa pravima iz obaveznog zdravstvenog osiguranja zaposlenicima i članovima uže porodice, ovjerava zdravstvene legitimacije za 572 uposlenika Fabrike obuće „Aida“ Tuzla, 22 zaposlenika „Unioninvest-Mašinska montaža“ Tuzla, 20 zaposlenika Rudnika nemetala Kladanj, 23 zaposlenika „Elektromontaže“ Tuzla, 3 zaposlenika Livnice čelika Tuzla, 188 zaposlenika „Bosnia valves“ Tuzla i 12 zaposlenika Koksno-hemijskog kombinata Lukavac.
Zaduženo je Ministarstvo industrije, energetike i rudarstva da sa Zavodom zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona sagleda mogućnost potpisivanja odgovarajućeg protokola o visini i načinu obračuna i knjiženja finansijskih sredstava koja će biti izdvojena za navedene svrhe.
UTVRĐENI KRITERIJI ZA SUFINANSIRANJE
PRIJEVOZA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku kojom su utvrdjeni Kriteriji za sufinansiranje troškova prijevoza učenika osnovnih škola za peirod januar-mart školske 2010/2011. godine.
U skladu sa ovom Odlukom odobrava se sufinansiranje troškova linijskog i vanlinijskog prijevoza učenika osnovnih škola Tuzlanskog kantona za prva tri mjeseca 2011. godine u iznosu od 90% mjesečne karte u linijskom prijevozu odnosno 90% iznosa utvrđenog pismenih ugovora između prijevoznika i korisnika usluga prijevoza u vanlinijskom prijevozu. Pravo ostvaruju svi učenici osnovnih škola koji putuju od kuće do najbliže škole 4 km i više, a nisu obuhvaćeni subvencijama po drugim osnovama. Pravo također ostvaruju i učenici sa područja Tuzlanskog kantona koji, kao najbližu, pohađaju osnovnu školu na području drugog kantona. Za realizaciju ove odluke zadužene su osnovne škole koje i utvrđuju pravo na sufinansiranje prijevoza učenika i provodi proceduru odabira najpovoljnijeg prijevoznika, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.
Prijevoznici koji apliciraju po pozivu moraju ispunjavati uslove za linijski i vanlinijski prijevoz učenika propisane Zakono o cestovnom prijevozu u Federaciji BiH.
OSTALE ODLUKE
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku o pristupanju dodjeli koncesije, a povodom samoinicijativne ponude DOO „ALFE-MI“ iz Živinica, za korištenje vode iz vlastitog bunara koji se nalazi u krugu fabrike u Živinicama, naselje Maline. Kao koncesor određeno je Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Tuzlanskog kantona, koje će u skladu sa ovom Odlukom provesti sve aktivnosti u postupku dodjele koncesije predviđene Zakonom o koncesijama.
Vlada Tuzlanskog kantona danas je dala saglasnost na Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta. Pravilnik je urađen na bazi potrebe potpune i efikasne iskorištenosti izvršilaca poslova i zadataka, s obzirom na složenost i obim poslova iz nadležnosti ovog Ministarstva.
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku o utvrđivanju teksta i raspisivanju javnog oglasa za nominovanje liste kandidata za upražnjenu poziciju člana Upravnog odbora Federalnog zavoda PIO/MIO iz Tuzlanskog kantona. Za oglašavanje, imenovanje Komisije za izbor i provođenje postupka zaduženo je Ministarstvo za rad i socijalnu politiku Tuzlanskog kantona.
U okviru kadrovskih pitanja Vlada Tuzlanskog kantona danas je imenovala predsjednika Školskog odbora JU Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju Tuzla, jednog člana Školskog obora JU Gimnazija „Dr. Mustafa Kamarić“ Gračanica iz reda roditelja i sekretara Savjeta za sport Tuzlanskog kantona.
Prijedlog Ministarstva za rad i socijalnu politiku Tuzlanskog kantona za imenovanje predsjednika i članova Upravnog odbora Javne ustanove Službe za zapošljavanje Tuzlanskog kantona, utvrđen nakon provedene procedure javnog konkursa, danas nije dobio podršku Vlade Kantona. Vlada je danas na prijedlog Ministarstva za rad i socijalnu politiku imenovala privremeni Upravni odbor Službe na period do 60 dana. Vlada je danas donijela Zaključak da Ministarstvo za rad i socijalnu politiku poništi prethodni konkurs i raspiše novi Konkurs za imenovanje predsjednika i članova Upravnog odbora JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona.
Odjeljenje za informisanje
Tuzla 19.1.2011. godine
P O Z I V
Obavještavamo vas da će u četvrtak 20.01.2011. godine u povodu održavanja 154. redovne sjednice Vlade Tuzlanskog kantona biti održana Press konferencija.
Press konferencija će biti održana u sali za PRESS konferencije Vlade Tuzlanskog kantona sa početkom u 11:00 sati.
U prilogu vam dostavljamo i Saziv za 154. redovnu sjednicu sa prijedlogom Dnevnog reda.
U skladu sa Poslovnikom o radu Vlade Tuzlanskog kantona priliku za snimanje i fotografisanje predstavnici sredstava javnog informisanja imaju do utvrđivanja Dnevnog reda.
Za sve dodatne informacije molimo vas da kontaktirate Odjeljenje za informisanje Vlade Tuzlanskog kantona.
Odjeljenje za informisanje
Tuzla 19.1.2011. godine
Saziv 154. redovne sjednice Vlade Kantona
Na osnovu člana 6. Poslovnika o radu Vlade Tuzlanskog kantona («Službene novine Tuzlanskog kantona», br. 7/05, 7/07 i 11/08) premijer Tuzlanskog kantona
S A Z I V A
154. redovnu sjednice Vlade Kantona koja će se održati u četvrtak
20.01.2011. godine sa početkom u 9,00 sati u sali za sjednice
Za sjednicu predlaže slijedeći:
D N E V N I R E D
Razmatranje i usvajanje Izvoda iz zapisnika sa 153. redovne sjednice Vlade Kantona.
1. Razmatranje prijedloga Odluke o privremenom finansiranju Javne ustanove Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za period I – III 2011. godine;
Obrađivač: Ministarstvo za rad i socijalnu politiku i JU Služba za zapošljavanje TK
2. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o Listi lijekova koji se propisuju i izdaju na teret sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona;
Obrađivač: Ministarstvo zdravstva
3. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o utvrđivanju cijena lijekova sa Liste lijekova koji se propisuju i izdaju na teret sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona;
Obrađivač: Ministarstvo zdravstva
4. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o davanju saglasnosti na Odluku o utvrđivanju Plana novčanih tokova za period januar – mart 2011. godine;
Obrađivač: Ministarstvo finansija
5. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o davanju saglasnosti na Odluku o odobravanju sredstava u operativnom planu Budžeta Tuzlanskog kantona za period januar – mart 2011. godine;
Obrađivač: Ministarstvo finansija
6. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o utvrđivanju osnovice za obračun plaće za mjesec januar 2011. godine;
Obrađivač: Ministarstvo finansija
7. Razmatranje prijedloga i donošenje Odluke o utvrđivanju visine naknade za ishranu u toku rada za mjesec januar 2011. godinu;
Obrađivač: Ministarstvo finansija
8. Razmatranje prijedloga Informacije u vezi sa Zaključkom Skupštine broj: 01-02-676-7/10 od 23.12.2010. godine;
Obrađivač: Ured Vlade
9. Kadrovska pitanja.
PREMIJER KANTONA
mr.sc. Enes Mujić
Tuzla 20.1.2011. godine
ODRŽANA 154. REDOVNA SJEDNICA VLADE TUZLANSKOG KANTONA
PRIHVAĆEN PRIJEDLOG ODLUKE O PRIVREMENOM FINANSIRANJU SLUŽBE ZA ZAPOSLJAVANJE TUZLANSKOG KANTONA
Vlada Tuzlanskog kantona danas je prihvatila prijedlog Odluke o privremenom finansiranju JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona za period 1.1 - 31.3.2011. godine. Privremeno finansiranje ove Ustanove za prva tri mjeseca 2011. godine planirano je u visini od 9.170.812,67 KM. Ukupni prihodi za ovaj period planirani su od prihoda od poreza odnosno doprinosa za socijalnu zaštitu 3,7 miliona KM i prihodi od grantova od drugih nivoa vlasti 5,4 miliona KM.
Kada su u pitanju rashodi, naznačajnija sredstva, 8.071.435,67 KM planirana su za tekuće grantove, odnosno grantove pojedincima po osnovu materijalno-socijalne sigurnosti nezaposlenih osoba. Od ovih sredstava 1 324 707,67 KM planirano je za zdravstvenu zaštitu nezaposlenih osoba. Za transfere za podsticaj zapošljavanja za prva tri mjeseca ove godine planirano je 600.000 KM.
Odluka o privremenom finansiranju JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona stupit će na snagu nakon što dobije i saglasnost Skupštine Tuzlanskog kantona.
UTVRĐEN PLAN NOVČANIH TOKOVA BUDŽETA TUZLANSKOG KANTONAZA PRVA TRI MJESECA 2011. GODINE
Vlada Tuzlanskog kantona danas je dala saglasnost na Odluku o utvrđivanju Plana novčanih tokova za period januar-mart 2011. godine. Planom je utvrđen iznos od 89.376.200,66 KM ukupnih sredstava. Vlada je dala saglasnost i na Operativni plan za period januar-mart 2011. godine Budžeta Tuzlanskog kantona u iznosu od 69.106.141,88 KM. Gornja granica za odobravanje Operativnog plana iz budžetskih sredstava je 63.281.949,88 KM. Iz vlastitih prihoda, grantova, donacija i prihoda po posebnim propisima u Operativnom planu je odobreno izvršavanje rashoda od 5.824.192 KM.
Za plaće i naknade u Operativnom planu za prva tri mjeseca 2011. godine odobreno je 50,8 miliona KM, za socijalnu zaštitu 4,6 miliona KM i za dopunska prava iz boračko-invalidske zaštite 1,1 milion KM.
DOPUNJENA LISTA ESENCIJALNIH LIJEKOVA
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku o izmjeni i dopuni Odluke o Listi lijekova koji se propisuju i izdaju na teret sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona. Na zahtjev JZU Univerzitetski klinički centar Tuzla Lista je u dijelu koji se odnosi na lijek Ciklosporin-imunosupresiv, kaps 25 mg, proširena drugim registrovanim oblicima i jačinama ovog lijeka. Lista je dopunjena i lijekom somatotropin- hormon rasta, koji se primjenjuje u zdravstvenoj ustanovi. Na području Tuzlanskog kantona ovaj lijek je u prethodnom periodu finansiran iz sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona kroz poseban Program za lijekove.
Vlada Tuzlanskog kantona danas je dala saglasnost i na Odluku o izmjeni i dopuni Odluke o utvrđivanju cijena lijekova sa Liste lijekova koji se propisuju i izdaju na teret sredstava Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona. Izmjenama i dopunama ispravljene su uočene greške u Odluci donesenoj 24.12.2010. godine.
OSTALE ODLUKE
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku kojom je utvrđena osnovica za obračun plaća za januar 2011. godine u visini od 390 KM. Donesena je i odluka o naknadi za ishranu u toku rada za mjesec januar 2011. godine u iznosu od 7 KM po izrađenom danu.
Vlada Tuzlanskog kantona danas je usvojila Informaciju, u vezi sa zahtjevom Skupštine Tuzlanskog kantona da se prikupe podaci o zapošljavanju u kantonalnim organima uprave u posljednjih šest mjeseci 2010. godine. U Informaciji koja će biti proslijeđena Skupštini na upoznavanje navedeno je da je u kantonalnim organima u navedenom periodu zaposleno ukupno 29 osoba. 14 službenika i namještenika zaposleno je u Ministarstvu unutrašnjih poslova, od čega je 10 namještenika uposleno u skladu sa Zaključkom Skupštine Tuzlanskog kantona od 15.12.2009. godine. Po dva nova uposlenika primljena su u novoosnovanim institucijama Kantonalnom zavodu za pružanje pravne pomoći i Disciplinskom centru, zatim u Uredu za zajedničke poslove kantonalnih organa uprave, a jedan državni službenik primljen je na određeno vrijeme u Direkciji cesta. 5 zaposlenika, od čega 3 na pola radnog vremena, primljeno je u Odjeljenju za saobraćaj koje se sada nalazi u okviru Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta. Jedan novi uposlenik primljen je u Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okolice i 2 namještenika u Ministarstvu poljoprivrede.
Sva navedena zapošljavanja provedena su po zakonom propisanim procedurama javnog konkursa, a nakon pribavljene saglasnosti Vlade Tuzlanskog kantona i u skladu sa opredjeljenjem Vlade Kantona i ranije usvojenim mjerama štednje da se popunjavaju samo upražnjena mjesta zbog odlaska u penziju, smrti ili samovoljnog napuštanja službe uposlenika odnosno zbog realne potrebe za minimalnim upošljavanjem u novim odjeljenjima odnosno institucijama.
Kada su u pitanju konkursi za prijem koji su u toku Vlada Tuzlanskog kantona proslijedila je svim organima ovaj Zaključak Skupštine na postupanje s obzirom na to da konkurse raspisuju, pa samim tim su nadležni i za njihovo poništavanje kantonalni organi uprave.
U okviru kadrovskih pitanja Vlada Tuzlanskog kantona danas je, nakon provedene procedure javnog konkursa, imenovala predsjednika Školskog odbora JU Zavod za odgoj i obrazovanje osoba sa smetnjama u psihičkom i tjelesnom razvoju Tuzla.
Odjeljenje za informisanje
Tuzla 20.1.2011. godine
SAOPŠTENJE ZA JAVNOST - KUIP
U skladu sa Programom rada Vlade TK i Programom rada Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK, a u cilju poštivanja zakonske regulative i zaštite domaće proizvodnje, kantonalni tržišno-turistički inspektori će od 22.01.2011.godine vršiti pojačani nadzor nad poštivanjem odredbi člana 13. stav 1. i 2. Zakona o unutrašnjoj trgovini („Sl. novine FBiH“ broj:40/10) i tom prilikom kontrolisati da li su trgovci, koji obavljaju djelatnost u trgovačkim objektima (lancima) namijenjenim za trgovinu različitih robnih grupa prehrambenih i neprehrambenih proizvoda površine 1000 m2 i više od 1000 m2 prije otpočinjanja rada, odnosno stupanja na snagu ove odredbe, pribavili saglasnost Ministarstva kojom se utvrđuje ispunjenje uvjeta vezano za zastupljenost domaćih prehrambenih proizvoda u objektu, odnosno da li posjeduje odgovarajuću pisanu izjavu o obaveznoj zastupljenosti domaćih prehrambenih proizvoda u visini od najmanje 50% u asortimanu robe prisutne u objektu.
Takođe, inspektori Kantonalne uprave za inspekcijske poslove će zahtijevati od gore spomenutih trgovaca da svakog mjeseca u pisanoj formi dostavljaju podatke o obaveznoj zastupljenosti domaćih prehrambenih proizvoda u visini od najmanje 50% u asortimanu roba prisutnih u objektu.
Podaci moraju biti usaglašeni sa validnom knjigovodstvenom dokumentacijom koju su dužni voditi trgovci i koju su dužni predočiti na uvid u momentu kontrole tržišno-turističke inspekcije Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK-a.
Svi subjekti nadzora koji ovo saopštenje ne prihvate kao edukativnu i preventivnu mjeru Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK bit će izloženi nepotrebnoj kontroli i nepotrebnom pregledu knjigovodstvene dokumentacije, a u većini slučajeva i nepotrebnom popisu roba u objektu odnosno nepotrebnoj inventuri.
Takođe, svi subjekti nadzora koji ne prihvate ovo upozorenje kao preventivno djelovanje i ne postupe po istom bit će sankcionisani novčanom kaznom po članu 64. stav 1. tačka d. u iznosu od 2.000 do 10.000 KM za pravno lice, kao i novčanom kaznom od 300 do 1.500 KM za odgovorno lice u pravnom licu.
Novčanom kaznom u iznosu od 400 do 1.200 KM zbog nepoštivanja člana 13. Zakona o unutrašnjoj trgovini bit će kažnjen i trgovac fizičko lice.
Takođe, obavještavamo trgovce da će tržišno-turistička inspekcija Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK-a od 22.01.2011.godine vršiti pojačani nadzor nad poštivanjem odredbi člana 11. tačka 7. Zakona o unutrašnjoj trgovini („Sl. novine FBiH“ broj:40/10), a koji se odnosi na formiranje i isticanje cijena robe koja je stavljena u promet u domaćoj valuti u apoenima novčanica koje su u opticaju u BiH kao i izdavanja računa za prodatu robu.
Svi trgovci koji ovo saopštenje za javnost ne shvate ozbiljno i ne otklone nedostatke vezane za član 11. tačka 7. Zakona o unutrašnjoj trgovini („Sl. novine FBiH“ broj:40/10) bit će sankcionisani po članu 63. stav 1. tačka b. novčanom kaznom u iznosu od 3.000 do 15.000 KM trgovac pravno lice, kao i novčanom kaznom od 400 do 2.000 KM odgovorno lice u pravnom licu.
Novčanom kaznom u iznosu od 500 do 1.500 KM zbog nepoštivanja odredbi člana 11. tačka 7. Zakona o unutrašnjoj trgovini („Sl. novine FBiH“ broj:40/10) bit će kažnjen i trgovac fizičko lice.
Nakon ovog saopštenja kojeg trgovci trebaju da prihvate kao edukativnu i preventivnu mjeru Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK tržišno-turistički inspektor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK će na terenu djelovati isključivo represivno.
DIREKTOR
mr.sc.Besim Duraković, dipl.oec.
Tuzla 28.1.2011. godine
SAOPŠTENJE ZA JAVNOST - KUIP
Dana 18.08.2009.godine stupio je na snagu Zakon o poljoprivrednom zemljištu, objavljen u „Službenim novinama Federacije BiH“ broj: 52/09 kojim je, u članovima od 47. do 57. u odnosu na do tada važeći Zakon o poljoprivrednom zemljištu, bitno drugačije regulisana oblast promjene namjene poljoprivrednog zemljišta.
Naime, u članu 50. stav 1. pomenutog Zakona o poljoprivrednom zemljištu propisano je, između ostalog, da se poljoprivredno zemljište ne može koristiti u nepoljoprivredne svrhe ako nije pribavljena poljoprivredna saglasnost na osnovu ovog Zakona, dok je u stavu 2. propisano da organ nadležan za poslove prostornog uređenja izdaje urbanističku saglasnost nakon pribavljene poljoprivredne saglasnosti po službenoj dužnosti.
Takođe, u stavu 3. pomenutog člana je propisano da investitor, uz zahtjev za izdavanje poljoprivredne saglasnosti, nadležnom organu između ostale dokumentacije dostavlja i Zapisnik poljoprivrednog inspektora o postojećem stanju u pogledu načina korištenja poljoprivrednog zemljišta za koje se traži saglasnost.
Navedena obaveza dostavljanja pomenutog Zapisnika propisana je i u članu 8. stav 3. alineja 3. važećeg Zakona o promjeni namjene poljoprivrednog zemljišta („Sl.novine TK“, broj: 10/10).
Osim toga, u članu 37. pomenutog Zakona propisano je da su pravna lica koja se bave poljoprivrednom proizvodnjom na zemljištu, fizička lica koja su vlasnici zemljišta i drugi korisnici poljoprivrednog zemljišta dužni poljoprivredno zemljište koristiti i obrađivati na način propisan ovim Zakonom (stav 1.), te da vlasnici i korisnici poljoprivrednog zemljišta moraju da ga koriste na način koji najviše odgovara prirodnim osobinama zemljišta i postojećim privredno-ekonomskim i agrotehničkim uvjetima, te poljoprivrednu proizvodnju prilagoditi ekološkim standardima i standardima za zemljište (stav 2.).
Za sve subjekte nadzora tj. pravna i fizička lica, koja ne poštuju navedenu zakonsku proceduru i otpočnu korištenje poljoprivrednog zemljišta u nepoljoprivredne svrhe bez prethodno pribavljenje poljoprivredne saglasnosti, pomenutim Zakonom o poljoprivrednom zemljištu propisana je novčana kazna za prekršaj i to: pravnom licu u rasponu od 10.000,00 KM do 15.000,00 KM, odgovornom licu u pravnom licu u rasponu od 1.000,00 KM do 2.000,00 KM a za pojedince-fizička lica u rasponu od 500,00 KM do 1.500,00 KM.
Takođe, ukoliko pravno lice ne koristi poljoprivredno zemljište za poljoprivrednu proizvodnju (osim u slučajevima i pod uvjetima utvrđenim ovim Zakonom iz člana 37.) pomenutim Zakonom o poljoprivrednom zemljištu propisana je novčana kazna za prekršaj i to: pravnom licu u rasponu od 5.000,00 KM do 10.000,00 KM a odgovornom licu u pravnom licu u rasponu od 500,00 KM do 2.000,00 KM, a ukoliko fizičko lice ne koristi i ne obrađuje poljoprivredno zemljište na način propisan iz člana 37. stav 2. ovog Zakona, propisana je novčana kazna za prekršaj u rasponu od 500,00 KM do 1.500,00 KM.
U cilju obezbjeđenja provođenja pomenutih odredbi Zakona o poljoprivrednom zemljištu a radi zaštite poljoprivrednog zemljišta kao prirodnog bogatstva i dobra od općeg interesa za Federaciju BiH, a uzimajući u obzir i činjenicu da se na terenu, prema našim saznanjima, ne poštuje pomenuta zakonska regulativa te da pravna i fizička lica i dalje počinju sa korištenjem poljoprivrednog zemljišta u nepoljoprivredne svrhe bez prethodno izdate poljoprivredne saglasnosti, odnosno isti ne koriste poljoprivredno zemljište u skladu sa članom 37. navedenog Zakona Kantonalni poljoprivredni inspektori će u buduće, kontinuirano sve prekršioce koji počine navedeni prekršaj sankcionisati putem izdavanja prekršajnih naloga i izricanja novčanih kazni za učinjeni prekršaj i to pravnom licu u iznosu od 5.000,00 KM odnosno 10.000,00 KM, odgovornom licu u pravnom licu u iznosu od 500,00 KM odnosno 1.000,00 KM (u zavisnosti od vrste prekršaja) a fizičkom licu u iznosu od 500,00 KM.
Ovo saopštenje za javnost subjekti nadzora treba da dožive i kao edukativno i preventivno djelovanje Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK-a a takođe i kao posljednje upozorenje da se od strane ove Uprave neće tolerisati navedeni prekršaji, jer će Kantonalni poljoprivredni inspektori u svim ovakvim slučajevima djelovati represivno.
Više podataka možete naći na web stranici Kantonalne uprave za inspekcijske poslove TK-a www.kuiptk.ba.
DIREKTOR
mr.sc.Besim Duraković, dipl.oec.
DNEVNE AKTIVNOSTI
PREMIJERA I VLADE TUZLANSKOG KANTONA
|
 |
|