Informacije sa sjednica
Održana 34. vanredna sjednica Vlade TK
I dalje je ugostiteljskim objektima za pripremanje i prodaju hrane i pića: restoranima, pizzerijama, slastičarnama, ćevabdžinicama, nargila barovima, caffe i bistro barovima, klubovima, diskotekama, kazinima, sportskim kladionicama, kafićima i restoranima u sklopu benzinskih pumpi i odobreno radno vrijeme do 23.00 sata, uz uslov da su nakon 19 sati svi navedeni objekti dužni obezbijediti da svi gosti u objektu posjeduju negativan antigenski ili PCR test, ne stariji od 48 sati, izdat od registrovane ustanove ili laboratorije ili potvrdu o prebolovanom COVID-19, ne stariju od 6 mjeseci ili potvrdu o završenom cijepljenju. Osim navedenog, u periodu do 19 sati objekti su dužni da se pridržavaju ranijih odredbi koje propisuju da je dopušteno okupljanje ne više od 30 ljudi u zatvorenom prostoru i ne više od 60 ljudi na otvorenom prostoru, pri čemu se sva okupljanja unutar navedenih ograničenja moraju odvijati u prostoru koji omogućava obavezni fizičku distancu od najmanje 2 metra izmedu osoba. Također, dopušteno je okupljanje ne više od 50 ljudi u zatvorenom prostoru i ne više od 100 ljudi na otvorenom prostom uz uslov da prisutni imaju negativan antigenski ili PCR test, ne stariji od 48 sati, izdat od registrovane ustanove ili laboratorije ili potvrdu o prebolovanom COVID-19, ne stariju od 6 mjeseci ili potvrdu o završenom cijepljenju.
Neophodno je i da navedeni uslovi ulaska i boravka u objektima, budu istaknuti na vidno mjesto na ulazu u objekat.
U skladu sa već postojećim naredbama Kriznog štaba ministarstva zdravstva FBiH, objekti su dužni obezbijediti prisustvo COVID redara. Dužnost redara je provođenje svih važećih naredbi i preporuka iz dokumenta „Preporuke za rad ugostiteljskih objekata u kontekstu COVID-19" koje su sastavni dio svih federalnih naredbi.
Također na snazi su ostale ostale do sada propisane mjere u pogledu broja osoba koje mogu istovremeno boraviti u veletrgovinama i supermarketima, kao i načina organiziranja nastave ili boravka djece u predškolskim, osnovnoškolskim, srednjoškolskim i visokoškolskim ustanovama.
Danas donesene mjere primjenjuju se od četvrtog do sedamnaestog decembra 2021.godine.
Ostale odluke
Na današnjoj sjednici Vlada je dala saglasnost na Pravilnik o uslovima, kriterijima i postupku dodjele sredstava iz Budžeta Tuzlanskog kantona na ime sufinansiranja programa naučnoistraživačkog rada Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine.
Vlada je danas odredila da će Ured za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Tuzlanskog kantona biti smješten na trećem spratu poslovne zgrade koja se nalazi u ulici Džafer mahala broj 51 u Tuzli, odnosno u istoj zgradi gdje je trenutno smješteno i Ministarstvo pravosuđa i uprave TK.
Danas donesenim Zaključkom Vlada Tuzlanskog kantona ostala je u potpunosti kod stavova iz ranije odluke Vlade TK o usklađivanju politika u olasti državne uprave zmeđu kantona i FBiH. Podjećamo, ranije donesenom odlukom Vlada TK je izrazila opredjeljenje da učestvuje u procesu usklađivanja politika u oblasti državne službe federalnog i kantonalnog nivoa, odnosno u utvrđivanju principa koji bi bili definisani federalnim zakonom, uz mogućnost da kantoni donesu svoje zakone, odnosno zakone koji su na snazi usklade sa prinipima utvrđenim federalnim zakonom.
U okviru kadrovskih pitanja Vlada je danas dala saglasnost na prijedlog Odluke Upravnog odbora Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla o imenovanju Prim. doc. dr. med. sci. Alena Kamerića, specijalista ortopedije, za vršioca dužnosti direktora Javne zdravstvene ustanove Univerzitetski klinički centar Tuzla, a najduže do šest mjeseci. Vlada je danas razriješila dužnosti aktualni, te privremeno imenovala novi saziv Upravnog odbora Javne zdravstene ustanove Opća bolnica „Dr. Mustafa Beganović" Gračanica. Također, Vlada je privremeno imenovala školske odbore u tri osnovne škole na području Tuzlanskog kantona.